Αναζήτηση πόλης
ΠΟΛΗ
Αναζήτηση κατηγορίας
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
Ξέχασα τον κωδικό μου
Εισαγάγετε τη διεύθυνση email ή το όνομα χρήστη σας παρακάτω.
 

Τα πακέτα αγγελιών αφορούν σε μηνιαίες δημοσιεύσεις

ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΩΝ
ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΚΕΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΩΝ
0.00
€ με Φ.Π.Α.
ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ
0.00
0.00

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Η Premium συνδρομή σας, σας προσφέρει τη δυνατότητα να δημιουργείτε διάφορα αιτήματα που αφορούν σε τεχνικά θέματα του λογαριασμού σας όπως για παράδειγμα κάποιο πρόβλημα με την εισαγωγή περιεχομένου ή φωτογραφιών στο gallery, με τις συντεταγμένες του χάρτη στη google και άλλα σχετκά θέματα που μπορεί να προκύψουν κατά την εισαγωγή των στοιχείων σας.

Κάθε ενότητα στην καρτέλα σας, περιλαμβάνει οδηγίες χρήσης των φορμών εισαγωγής δεδομένων ώστε ανά πάσα στιγμή να γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε. Πριν δημιουργήσετε λοιπόν ένα αίτημα υποστήριξης, διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες της κάθε ενότητας, μιας και είναι πολύ πιθανόν το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε να λυθεί έτσι πιο άμεσα.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

Τεχνική υποστήριξη δεδομένων εισαγωγής
Επιλέξτε το συγκεκριμένο τμήμα υποστήριξης για να δημιουργήσετε ένα αίτημα που αφορά σε κάποιο πρόβλημα κατά την εισαγωγή των στοιχείων σας  στο προφίλ της επιχείρησής σας.

Υποστήριξη λογαριασμού
Επιλέξτε αυτή την κατηγορία για αιτήματα που αφορούν στον τρόπο ανανέωσης της πληρωμής, σε αναβάθμιση του συνδρομητικού σας πλάνου, σε θέματα τιμολόγησης κ.α. σχετικά θέματα. Εδώ μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε αιτήματα που αφορούν σε τροποποίηση των στοιχείων σας τα οποία δεν έχετε εσείς τη δυνατότητα να επεξεργαστείτε όπως η επωνυμία της επιχείρησής σας σε περίπτωση αλλαγής της.

Υποστήριξη αγγελιών
Επιλέξτε αυτή την κατηγορία για αιτήματα που αφορούν στις αγγελίες που έχετε δημιουργήσει ή θέλετε να δημιουργήσετε. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις αγγελίες ανατρέξτε στη συγκεκριμένη καρτέλα.

ΠΟΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΣΤΕ

  • Αιτήματα που δεν σχετίζονται με τις παραπάνω 3 κατηγορίες αιτημάτων δεν θα απαντώνται και θα διαγράφονται.
  • Αιτήματα το περιεχόμενο των οποίων περιγράφεται στις αναλυτικές οδηγίες κάθε ενότητας στην καρτέλα διαχείρισης της επιχείρησής σας δεν  θα απαντώνται παρά μόνο αν υπάρξει τεχνικό πρόβλημα.
  • Αιτήματα το περιεχόμενο των οποίων περιλαμβάνει υβριστικούς ή προσβλητικούς χαρακτηρισμούς θα διαγράφονται και ενδεχομένως να αποτελέσουν και έναυσμα για την διαγραφή του λογαριασμού σας.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Το τμήμα υποστήριξης υπάρχει για ένα και μόνο σκοπό. Για να μπορεί να επιλύει τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε με τη διαχείριση των στοιχείων σας και του λογαριασμού σας και σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί επιπλέον πηγή εσόδων για το B4ALL.gr

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν στα PREMIUM μέλη του B4ALL.gr μιας και αυτό το συνδρομητικό πλάνο προσφέρει τα περισσότερα εργαλεία προβολής και διαχείρησης από οποιαδήποτε άλλη συνδρομή.

Το τμήμα υποστήριξης, έχει σκοπό να διατηρήσει μια άψογη εικόνα ως προς την αντιμετώπιση των αιτημάτων σας που βασίζεται στην καλή συνεργασία και των δύο μερών.

Για την καλύτερη δυνατή υποστήριξή σας, παρακαλούμε μην δημιουργείτε αιτήματα τα οποία έχουν ήδη απαντηθεί ή δεν σχετίζονται με τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Επίσης το τμήμα υποστήριξης αιτημάτων, δεν θα απαντάει στα αιτήματά σας με τη μορφή διαλόγου. Σε περίπτωση που θα πρέπει να διαχειριστούμε ένα δύσκολο αίτημα ενδέχεται να σας καλέσουμε στο τηλέφωνο αν απαιτείται ώστε να βρεθεί η λύση πιο εύκολα.

Όλα τα αιτήματα υποστήριξης επιλύονται από Δευτέρα έως Παρασκευή το αργότερο σε 48 ώρες ανάλογα με το φόρτο εργασίας και την πολυπλοκότητα του αιτήματος.